Heeft u print- en scanapparatuur in gebruik, dan komt er altijd een moment, dat u gaat kijken naar vervanging of aanvulling. U heeft misschien specifieke wensen, het (lease)contract loopt af of de apparatuur is verouderd. Wat ook uw situatie is, ik kan ervoor zorgen, dat het zo wordt ingevuld, dat dit het beste past bij u en uw organisatie. Ook hier geldt weer, dat ik volledig onafhankelijk ben en kies wat in mijn ogen het juiste advies is.

Als we dit traject met elkaar ingaan, is de volgende informatie handig om te hebben:

  • overzicht van de print- en scanapparatuur, dat in gebruik is
  • is het gekocht of gefinancierd?
    • bij koop:
      • aanschafdatum van de apparatuur
      • investeringsbedrag(en) en afschrijvingsduur
      • kopie van het servicecontract (indien afgesloten)
      • overzicht van de actuele print-, scan- en kopieervolumes per maand of kwartaal
      • kosten van verbruiksartikelen (aantal, prijs etc.)
    • bij financiering:
      • kopie van de huidige contracten van de financiering
      • kopie van het servicecontract (indien afgesloten) per maand of kwartaal
      • overzicht van de actuele print-, scan- en kopieervolumes

Wilt u eerst meer informatie over mijn werkwijze, dan maak ik graag een afspraak met u. Neem dan contact met me op.